Klachten

Versa Welzijn heeft graag tevreden cliënten. Onze medewerkers proberen je uiteraard zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar het kan natuurlijk voorkomen dat je toch niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij hopen dat je ons daarover informeert, zodat wij kunnen proberen er iets aan te doen.

Klachtenregeling cliënten

In onze klachtenregeling voor cliënten kun je precies lezen hoe je een klacht kunt indienen en hoe wij daarmee omgaan:

Een samenvatting van de klachtenregeling voor cliënten kun je vinden in onze flyer Klachtenregeling:

Cliënten vertrouwenspersoon

Als je advies of hulp nodig hebt bij het indienen van je klacht, of als je niet goed weet of je een klacht wilt indienen, kun je een beroep doen op de cliënten vertrouwenspersoon.

De vertrouwenspersoon kan met je meedenken over de beste aanpak en je ook bij de gesprekken over jouw klacht ondersteunen. Je kunt de vertrouwenspersoon ook benaderen als je jouw klacht besproken hebt met een medewerker, maar niet tevreden bent over de uitkomst van het gesprek.

Externe Klachtencommissie

Meer informatie over de Externe Klachtencommissie, de Klachtencommissie Maatschappelijke Dienstverlening Noord- en Zuid-Holland en Utrecht, vind je hier: